带走

Marvel HP 墨香 P大 电竞
🇦🇷🇧🇷沉迷世界杯版
⚽️内梅🐑🐴粮单分享♥️

If you remember everything, and if you are really like me, then before you leave tomorrow……just this once, turn to me……as you did back then, look me in the face, hold my gaze, and call me by your name.


如果你什么都记得,如果你真的和我一样,那么在你明天离开以前……就这一次,请转身面对我……就像你过去所做的那样,看着我的脸,与我四目相接,以你的名字呼唤我。

——安德烈·艾席蒙 请以你的名字呼唤我

评论

热度(11)